01.00

Okej..
Melodifestivalen ikväll var ju inte den bästa direkt..
Meeeen iallafall så gick en bra låt vidare till finalen!
Linda Bengtzing, helt klart en utav dom bästa ikväll. Hennes låt var bra &
den passar in i melodifestivalen. Det kommer bli en riktig svensktopplåt!
http://svtplay.se/v/2340347/melodifestivalen/e_det_fel_pa_mig_med_linda_bengtzing?sb,k151375,7,f,-1
Den andra som skulle gått vidare till finalen var antingen Linda Pritchard
eller Love Generation, men neeeej då.
Ibland förstår jag inte hur svenska folket röstar?
Liksom hur kan Nicke Borg gå vidare till finalen?
Jag tyckte inte ens om hans låt...
what eveeeeeeeeeer.

En utav dom låtar som jag hoppas vinner är Jenny Silver med "Something in your eyes".
Den är riktigt bra!! http://svtplay.se/v/2318017/melodifestivalen/something_in_your_eyes_med_jenny_silver?sb,k151375,6,f,-1
Nu ska jag soooooova GODNATT!!
/emmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0