Jay och Minnah på familia!!

Idag mina vänner har jag varit på familia med Lisa och kollat på Jay och Minnah från idol!!
Asså shiit så duktiga dom var, speciellt Jay när han sjöng "Like a prayer".Då fick jag rysningar i hela kroppen, hihi.
Här får ni några bilder.


Först ut var Minnah










Sen var det dags för Jay


"And it feels like home..."




Mitt i allt började det helt plötsligt snöa igen..


Minnah sitter och lyssnar på Jay när han sjunger




:)


hihi

Nä, nu orkar jag inte lägga in fler bilder..
Vi hörs!!

/emmi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild nr 10 är ju bara för söt! Minnah sitter på ett stengolv och lyssnar på Jay!:)



Bild nr 12 blev ju kanon! Minnah tittar ju till och med in i kameran! Du är riktigt dutig faktiskt! ;)



Och så bild nr 13 är ju ursöt när Jay och Minnah tittar så gulligt på varanndra haha!<3:)



ps: du hade skrivit en kommentar på Minnahs sida ( www.minnahkarlsson.se ) och där skrev undrade du om hon ville gå in på din blogg och läsa den och skriva lite kommentarer på bilderna:) Men tyvärr tror jag inte att det kommer att hända. Minnah är en offentlig person nu. Men sluta inte hoppas du tar fina bilder på fina Minnah iallafall;)

2011-02-27 @ 08:38:28
Postat av: Emelie Hellman

Tack så mycket för kommentaren!!

Ska försöka fota lite mer sånna bilder, tycker om det :)

Visst är den sista bilden gullig?! haha

det var jättekul att lyssna på dom också :)

Tack igen!!

2011-02-27 @ 12:28:00
URL: http://emeliecarolinahellman.blogg.se/
Postat av: felicia

hej ni var jätte duktiga jag var där liksom

2011-03-04 @ 19:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0