Burt's Bees..

Jag har hört talas om en produkt vid namn Burt's Bees som har en massa produkter till kroppen från topp till tå. Men tyvärr har det bara funnits i USA, vilket är lite synd för då är det svårt att få tag i.
Burt´s Bees har 150 olika produkter och säljs i 25 länder och hos över 40 000 återförsäljare. Varför kan det då inte finnas i Sverige?
Men det kan jag säga nu att det finns!!
Det som gör att jag brinner för detta är inte bara att produkterna i sig själv är helt fantastiska utan att dom är naturliga skönhets- och hudvårdsprodukter. Man deklarerar tydligt på produkterna vad det är för innehåll i dem. Förpackningarna håller högsta standard av miljösynpunkt och är också gjorda av återvunnet material samt att förpackningarna sedan är fortsatt återvinningsbara för att ha så låg miljöpåverkan som möjligt. Dessutom är inga av ingredienserna eller produkter testade på djur.

Nästa steg nu med detta är att jobba vidare och få ut de här fantastiska produkterna i butiker i hela Sverige och förhoppningsvis kommer dom snart i en butik nära dig.

Gå gärna in på hemsidan och titta på produkterna I Love Burt´s Bees. Där har dom även en webbshop så ni kan snabbt och enkelt handla om ni skulle gilla produkterna.

Jag själv tycker att dom låter helt fantastiska, så jag ska självklart testa!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: natalie♥ [foto]

såg att du hade kommenterat på kissies blogg och frågat när hon skulle lotta ut iphone skalen? Iaf så kommer hon inte göra det ens :p hin har tagit bilden från en annan på skalen och sagt att hon beställt hem dom , finns att läsa på gossips.se

2011-03-22 @ 20:04:59
URL: http://natalien.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0