Nya jurymedlemmar..

Hallååååå allihopa!
Har läst runt lite idag och då hittar jag det här..
Den nya idoljuryn!!

Från vänster: Anders Bagge, Alexander Bard, Laila Bagge Wahlgren och Pelle Lidell.

Andreas Carlsson valde ju att hoppa av för han hade något i USA som han ville satsa på istället.
Det ska bli spännande att se hur denna juryn funkar tillsammans!
Snart drar ju säsongen igång och då är det dags för uttagningarna.
Är det någon av er som ska söka i år?
Jag vet en och det är världens bästa Nadia!
Besök gärna hennes blogg www.nnadis.devote.se
Iallafall så längtar jag riktigt mycket tills idol börjar :D
Vad tror ni om den nya juryn?

/emmi


Kommentarer
Postat av: Nillan

jag tycker det ska bli så kul att alexsander bard är med :D

2011-04-17 @ 22:25:59
URL: http://nillansn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0