svar på frågor.

Fråga från Julia:
Hmm.. ska vi se här ;)
Har du några kvinnliga förebilder eller speciella saker du får inspiration av när det gäller kläder? och vilka isf :)

Svar:
Min kvinnliga förebild är faktisk Laila Bagge Wahlgren, för hon är en jättehärlig person. Hon har gjort en stor insats på många också på grund av sina motivationsturnéer som hon har varit ute på. Där hon har pratat lite om sin karriär och hur man lyckas i livet.


Hon har ju ett eget märke också Rock by Sweden och Rock by Sweden Åsitas. LOVE THEM!

Fråga från kusin Malin:
Tror du att du kan göra den drinken till mig (den som är på bilden) =P

Svar:
Det vet jag inte?
Jag kan ju allt försöka?! :D

Fråga från anonym:
Hur fick du din blogg att bli litenblogg fast med ändå över 100 läsare?

Svar:
Jag länkar runt min blogg lite överallt, men mest av allt på facebook. Så det är väl därifrån dom flesta kommer ifrån? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0