17.01

Halloj!
Snart är det helg igen, bara tre dagar dit!
Fast jag tycker det är jättetråkigt för det betyder att jag måste tillbaka till skolan.
Just nu är jag ute på praktik och har varit det i tre veckor.
Jag praktiserar på ett dagis eftersom jag går på barn&fritidsprogrammet på en skola i Helsingborg.
Det är helt underbart, jag jobbar med världens bästa personer!! Känns tråkigt att lämna dom :(
Två av dom känner jag sen innan eftersom jag hade dom i skolan när jag var mindre.
Även fast jag inte kommer praktisera där med sen så håller jag ändå kontakten med dom & kommer såklart hälsa på dom ibland! Mina små gulleungar ju :D
en bild på dom fyra bästa, men har suddat ut deras ansikte!

nu ska jag handla gottis, tjarååå!
/emmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0